Tuesday, April 20, 2010

Bitter heart of mine

mesti korang pelik apsal aku ni tak tido2 lagi walo pn jam dah tunjuk kul 335 pagi dah ni.. Mata tak ngntuk d tambah pulak dengan rasa sakit hati so inilah hasilnya.sementara menanti hidangan makanan larut malam@pagi aku ni,aku pun taip blog.bagi gembira sikit hati cik sri hanna tu sebab dapat baca blog terbaru dari aku ni.
Why can't I just care less? Is it worth it to cry? These are 2 questions yang ada dalam pala hotak aku sekarang ni. Aku rasa pasni aku akan cuba untuk menjadi seorang yg sangat care less so people..don't bother to update with me coz i just don't care.. Bleh tak camtu?
Kelaparan makin memuncak ni.bila breakfast meal akan bermula? Cepatlah kul 4. Aku teringin nak makan mc muffin ni..
Okeylah people.. Don't try to make other people happy coz they don't make u happy n take care of yourself coz nobody cares..
mc muffin...tggu aku datang..daaaa...

1 comment:

hannaH said...

pe ko mengarut nih..emo emo emooooo.