Tuesday, January 27, 2009

tompok2 merah...

kulitaku dah mempuntai tompok-tompok merah sekarang ni.menurut dr shafeeq dr yang merawat aku tompok2 ni akan tumbuh seluruh badan. ni adalah disebabkan sejenis virus baru dan antibody badan aku bila dia awan virus tu dia ada tindak alas. hasil dia badan aku bertompok2 merah cam kena demam campak.(member aku cakaplah). nak kata tak teruk kalu korang tengok cam serius je tapi aku dah tanya dr tu dekat nak 10 kali dia kata menda ni tak merbahaya. kalau ada rasa pelik-pelik ke nanti terus gtau dia. setakat ni tompok2 tu baru tumbeh kat tangan dan belakang baru adasikit tapi dr tu kata nanti akan penuh satu badan. cam sangat mengerikan je. naseb baik tak gatal2. kalau tak terpksalah aku diberi cuti. muahahaha...
korang kalau ada keluar tompok2 merah camtu jangan kuatir. trus g jumpa doktor. dr shafeeq tu kata cam menda ni tak ramai orang malaysia tau sebab dia sangat rare tapi kalu kat lua memang selalu berlaku. nanti ada masa aku upload gambar merah2 kat tangan aku. dr shafeeq tu siap amek gambar lagi tadi. huhuhu..

2 comments:

molliesa said...

sangat rare? macam pengotor je ko ni...elok2..makan ubat..take care!!

ade gak doctor yg tatau ape2..hehehe..mcm membe aku, kene chicken pop dikatenye takde pape..sabau je lah..

fisha1245 said...

memang sangat rare
takda masalah
aku percaya dengan doktor tu sebab dia yang menyebabkan apendiks aku dipotong..huhu