Monday, January 5, 2009

b.o.s.a.n

hari ni aku rasa kebosanan yang teramat sangat.cam sepanjang hari aku tadi cam dipenuhilah. bleh cakap camtulah.aku dah buat stiker untuk moto cik abang aku, aku dah donlod notes, aku dah berjaya untuk tidak makan malam sempena hari diet aku hari ni. aiseh.. tapi bila malam datang aku start rasa bosan. ni dah rasa camnak tertonggeng kebosanan. dengan handphone aku yang cam dah rosaknye. dengan aku gunakan handphone srinye..waaa...bohsan..cik shaffiq!!aku merinduimu..ting tong..cam dalam iklan follow me dolu-dolu tu..hee..aku dah berjaya melalutkan diri dah ni. mata dah naik ngantuk tapi nak kena gosok baju dulu. esok kemas2 terus g kelas. tadidah terjadi peristiwa memalukan aku. bawak moto sik shaffiq bleh mati tengah jalan. pak cik gaurd dah bising2 suruh aku ketepi dengan kadar yang segera. paniks aku. hahaha...pak tupak cik tu dengan sinisnye berkat.."len kali beli scooter je.press trus bleh jalan"..pastu siap suh aku blah cepat2. ayat power pak cik tu "ha..lintaslah cepat.kalu ko nak tunggu kosong ko tunggu esok jelah."..kim salam sikit kat pak cik tu..

1 comment:

molliesa said...

sian ko..asek malang je....