Thursday, March 5, 2009

kebosanan


ha...hari ni aku saje je post gambar2 aku yang terbaru. dengan berbekalkan sedikit rasa kebosanan dan handphone canggih murahan aku tu inilah hasilnya. boleh tahan gaklah ka? huhuhu.. aku memuji diri sendiri. cik shaffiq pun blom tengok gambar ni lagi. ni hasil setelah aku kombinasikan gambar2 yang aku ambil menggunakan perisian picasa. terimas kat picasa atas kebijaksaan beliau menyenangkan kerja aku.

kalau nk tahu banyak lagi gambar yang aku amek tapi cukup lah yang ni je aku post. ni pun cam dah lorat je. kompom kena kutuk ngan member2 aku ni karang. tapi tu semua saya ambil sebagai dugaan untuk berjaya...wakakaka

baju yang aku pakai tu dah lama gak aku beli tapi jarang gile pakai sebab selama ni aku takda inner dan aku tak tahu nk pakai g mana. takkan takat makan kat mamak nak pakai over camtu. betul tak kawan2. tapi sekarang aku dah ada inner dan aku rasa agak bernaslah baju tu nk di bawak berjalan2 sekitar KLCC atau the curve. paling tepat lagi sangat sesuai d pakai ke OU sebab semenjak ada kad JJ ni kitorang dah jadi pengunjung OU tegar. tiap2 minggu kot pergi sana. huhuhu..

okeydoykey.. aku nk memblahkan diri sebab aku dah tahu nak tulis apa lagi. akhir kata...
"agi hidup agi ngelaban!!"

1 comment:

molliesa said...

haha..bosan btol..hehe..wess..aku ngan syaz poie kenduri amat tu..:)