Wednesday, November 18, 2009

helo..hello..hello...

hai kawan2.. dah lama rasanya ku tak update blog aku ni. bukan pe.. bz sediit ye.. anda rindu saya tak? huhu.. poyo je ayat. tapi tak sepoyo kalau aku tanya camni.."anda windu saye tak?' yaiks! windu? tak kuasa mak nyah..muahaha..!! exam dah abis. yabedabedu... duk lepak umah je sepanjang percutian ni. ni pun aku paw lappy seri. siap paksa dia tengok cerita nenek kebaya. ala cerita drama bersiri petang2 kul 430 sampai 530 tu...
takda cerita yang best yang aku nak bincangkan di sini. kehidupan berjalan dengan sangat smooth. tanpa sebarang persoalan atau perbalahan. cik shaffiq? dia sihat.. sihat sepanjang masa. tengok ar sape yang jaga..muahaha!! lappy si seri ni dah nak tepadam semua gara2 aku gerak2kan lappy dia ni. lappy ni special edision. huhu...sampai sini dulu.. take care semua...

No comments: