Wednesday, October 14, 2009

baby...

dah agak lama aku tak meng'update'kan aku punya blog ni. windu r plak..windu?! hakhak... raya dah nak abis dah ni tapi mud raya masih berkobar2 di dada. time raya hari tu aku telah menerima sebanyak 2 orang baby sepupu, 2 orang baby anak sedara. tu baru belah abah aku. belah mak aku ada 2 orang baby gak. huhu.. banyaknye baby...
ni gambar sepupu kecik aku. nama dia syed mohamad danish. anak kepada adik abah aku. muka dia sebijik photostate muka abang dia daniel. muka masam je. nak tengok dia senyum punyalah susah...

ni aku nak cerita pasal menda lain pulak. pasal kitorang makan kat A&W. disebabkan aku malas nak wat entry baru aku scrapkan je dalam entry ni. bia korang pening kepala. sebenarnya dah lama dah kitorang g makan kat a&w ni. sebelum bulan poser lagi tapi tak sempat2 nak update blog. asek merepekkan menda lain je.

pasal apa aku cam excited sangat nak cerita pasal a&w ni? mesti korang pikir " da...~a&w je.. tak penah makan ke?". bukan sebab aku tak pernah makan ye.. bukan sebab itu tapi sebab sukar untuk mengaak cik shaffiq untuk makan di situ. aku rasa aku mengambil masa dalam 2 bulan gak nak bagi dia bersetuju untuk singgah kat a&w tu. padahal tiap kali balik umah kompom lalu a&w tu tapi tetap tak singgah. macam2 hintinglah aku dah wat contohnya.. di tengah panas matahari aku berkata "kalau dapat float a&w best ni" sambil memandang ke arah restoran yang memang dah ada depan mata. tapi cam besa.. cik shaffiq wat bodo je so aku pun nak nyedapkan ati berkata "takpelah..nanti2lah makan"..dan perjalanan diteruskan.. tapi akhirnya berjaya gak. itu pun sebab kitorang dah tak tau nak lepak mana. aku bagi cadangan.. "pe kata kita waffle a&w?dapat makan float sekali" dan tak disangka2 dia bersetuju..yay!! ni gambar kitorang kat tempat kejadian. a&w kota damansara..
muka puas ati dapat makan float..konon comellah tu...
nilah waffle yang di mangsakan. tapi tak abis pun makan..

muka cik shaffiq.gambar ni yang menyebabkan aku nak up blog ni. huhu.. nampak tak ke'bulat'tan muka cik shaffiq itu? hahaha...

No comments: