Monday, September 19, 2011

kawin sudah...

weeeeeettttt....wwwweeeeeeetttt...
saya dengan bangga hati dan kembang hidung mengumumkan bahawa kami telah selamat menjadi sepasang suami isteri pada 9 Julai 2011 yang dah lama lepas. disebabkan aku kawin so bolehlah aku watkan aku bz nak kawin sebagai alasan aku tak update blog berabad lamanya.. ops lupa pulak nak wish.. selamat hari raya kepada semua kengkawan yang mengikuti blog ni. sekarang ni dah jadi isteri orang dah lain pulak gaya hidup..
tapi aku takmo erita dulu pasal kehidupan aku sebagai bini orang. aku nak bagi korang layan dulu gambar aku masa pernikahan, malam berinai dan sanding.. layan....


ini gambar kami pas nikah..muka hepi tak hengat


malam berinai..sila abaikan dagu yang berlapis seperti kuih lapis itu ya..


bersama rakan terchenta..thanks kawan-kawan sebab datang dari jauuuuuhh...

No comments: