Wednesday, July 15, 2009

back to school...

ya.. selamat kembali ke sekolah aku ucapkan kepada semua students yang telah berjaya menghadirkan diri kembali ke universiti masing2 termasuklah aku. agak dah lama aku tak update blog ye. bukan apa.. bukan saya kerek atau sombong. bukan ye.. aku bz sikitlah masuk2 ni. biasalah.. dengan sibuk nak balik umah je kejaannye.. haahaahaaa.. (gelak jahat)

susah sikit nak update sebab laptop aku tak diregister lagi untuk wireless. nanti aku dah register tiap2 hari aku update. amek ko! jangan sampai tak larat sudah ye kawan2 yang membaca. ujung minggu lepas atau lebih specific lagi pada hari sabtu 11 hb julai aku telah pergi ke kenduri kawin member yang agak rapat, mampat, padat aku iaitu... hafidamolisa ngah. gambar aku tak dapat nak update lagi sebab aku tak bawak.. muakaka.. nanti aku update k. dengan ini saya ucapkan selamat pengantin baru kepada cik moli. eh puan moli dan suami cik khairul.. cam geli jek panggil cik khairul. aku lupalah nama penuh beliau. hukhuk

oleh kerana perut aku dah lapar.. aku sudahi blog aku kali ni dengan ucapan. mari kita sama belajar sepenuh hati. muahahaha.. (gelak lagi)

No comments: