Wednesday, July 29, 2009

lappy lappy...

wa... kebosanan tahap melampaui akal pikiran ar. kalau korang berada d tempat aku apakah yang akan korang lakukan? need some idea... laptop rosak.. takleh nengok cerita2 yang menarik hati dalam lappy tu.. uhuk3.. terpaksalah aku menumpang kaseh sayang chenta aku dengan kamal dan seri. huhu.. bak kata kamal time2 sesak camnilah baru ko ingat kawan. hikhik.. sory ar mal.. pe guna ko sebagai kawan time susah? hehe...

adoiai.. ngeloh lagi. dah masuk kali keberapa lah aku mengeloh ni. ni pun kat bilik kamal ni. tanpa mengendahkan kamal, seri dan ade yang sedang ber"gosssiiip!!" dan mengeluarkan isi hati masing2 aku tetap teguh dengan kebosanan aku. rasa camnak keluar tapi nak berjalan pun aku malas ni. bleh tak kalau aku nak keluar tapi takmo berjalan? merangkakkah? mengengsotkah? kita nantikan bersama-sama samada aku ni akan keluar atau tidak.. yaaa!!

perdebatan antara seri, kamal dan ade dah semakin membahang. dah naik bingit telinga aku ni. huhu.. adoiai... aku mengantuk gile... kawan2 hentikan segala gossip korang sekarang!! hikhik..
ada terasa nak makan old town ni. apa kata jap lagi g old town kat taman melati. best gak eik. teringin nak makan dia punya roti bajar dia.. nyam2.. sedap tu.. kawan2.. jom kita ke old town. bayar sendiri2.. marilah kawan2... kelip.. kelip...

ayat untuk arini.."will flowers bloom without leaves?" ni ayat aku ni.. aku baru invent tak lama aritu. aku cipta pada 2 hari lepas.. hmm.. will flowers bloom without leaves? korang rasakan.. boleh ke korang rasa gembira tanpa sedih? bagi akulah kan.. kalau kita tak rasa sedih, camne kita nak tahu kita gembira? gembira ke sedih ke semuanya hidup. kalau arini kita sedih.. doa lah moga2 esok2 kita akan rasa gembira 2 kali ganda dari kesedihan kita. akhir kata... renung2kan dan selamat beramal...

No comments: