Tuesday, July 7, 2009

hari-hari terakhir...

hari ni hari terakhir aku praktikal. yay! dari dulu aku menanti2 waktu2 ini. ada gak member2 yang dah abis praktikal awal. aku punya keskemaran telah menyebabkan aku menunggu sampai ke titisan saat terakhir untuk praktikal. huhu.. semalam berjaya gak aku mengambil gambar di kapal yang aku tengok dari ujung mata je selama aku praktikal kat sini. niat hati pagi ni nak g amek gambar lagi sebab semalam tak dapat nak amek banyak sangat. aku dah bercadang nak amek gambar ala2 titanic atas damai tu tapi tadi pagi angin sangat kuat sampai ala2 ribut nak melanda. air bag yang diletakkan bawah damai pun bleh bergerak. korang tau tak air bag tu menatang pe? mesti tak tau. 

air bag adalah sejenis alat berwarna hitam cam pelampung. panjang dia ala2 banana boat aku cakap ko. kegunaan dia untuk menampung kapal2 ketika along-side. kapal damai ni memang berada kat tepi sungai ni sebab dia dah takda permit nak belayar. ada sape2 nak beli bleh apply k. haha..

dengan cik rahmat. nanti bleh belanja lagi ye..

aleem yang skema. susah nak amek gambar ngan dia ni

team technical management

technical team tengah bersenam

perhimpunan di pagi hari

No comments: