Thursday, December 18, 2008

balik ke sekolah..

huhuhu..sedar tak sedar dah masuk minggu ke lima aku bercuti.hujung minggu ni balik ke universiti balik.tak rasa macam cuti sangat sebab aku sebok mengikut adik aku pergi interview. dah dapat kerja dah pun. umah sewa pun dah ada dan yang bestnya bapak aku belikan aku katil ubuh sekali dekat umah dia..huhuhu..penumpang pun ada katil tau.nak tau benda yang lagi mengbestkan?umah dia sebelah dengan blok cik shaffiq kesayangan aku..muahahaha..nampak gayanya selalulah aku ke damansara lepas ni..hehehehe..
aku tengah runsing ni.result aku tak dapat dilihat lagi sebab aku ada saman sebanyak 3 saman yang aku kompom2 bukan aku yang bersalah.menyusahkan orang betullah pihak hostel aku.skema sangat.hostel lain relex je..

1 comment:

molliesa said...

amboi..suke la ko yea..??