Thursday, April 23, 2009

buhsan...

aku tak tau nak watpe dah ni. arini dah masuk hari ke 3 aku praktikal kat sini. manager @ jiran aku kat sini suruh aku g praktikal kat tempat lain sebab kat sini belum ada projek yang berkaitan ngan bidang aku. huarggghh!!
tenseyen pulak aku dibuatnye. aku dah hantar emel ke EIT unit tanya pasal procedure kalau nak tukar company. pak cik ni pun dah suruh aku siapkan resume untuk hantar kat member dia dekat Powertek. dia akan telefonkan orang kat situ suh amek aku. harap2 semua berjalan dengan lancar. ingatkan senang rupanya susah gak. nak kena transfer2 ni lagi memeningkan kepala aku.
tapi ok kot. aku punya opis ni praktikal 5.5 hari seminggu. kalu aku tukar tempat kat powertek tu aku keje 5 hari seminggu je.
dah lama tak jumpa cik shaffiq. rindu pulak aku dengan dia. selama ni tiap2 minggu jumpa ni dah lama tak jumpa. takat tiap2 malam telefon. cam tak best je rasanya. huhuu.. windu...

No comments: