Saturday, April 18, 2009

our 24th birthday

12 haribulan april aritu birthday aku. ujan labat giler tapi aku gagahkan gak ar nak g sambut. dengan kehadiran 2 mangsa keadaan (Piah@ adik aku n pakwe dia@ wan) aku menyambut birthday aku ngan keadaan yang agak sadis. huhuhu.. ni aku tuliskan rentetan atucara majlis..

1000 : niat nak g beli kek tapi baru nawaitu je
1330 : baru gerak g TV3 sebab aku nak tengok karnival kek. masa tu ujan dah renyai2
1400 : gerak dari TV3. keciwa sebab banyak booth dah tutup.
1430 : makan kat pak li. makan cendol. sedap!!nyam2!!
1445 : ujan dah berenti n mangsa2 dah sampai di tempat yang dijanjikan
1500 : beli kek kat king's confectionary. black forest kek kegemaran aku

1530 : jumpa mangsa2 kat dataran sunway
1600 : nyanyi2 pastu potong kek. mangsa2 di paksa menyanyi sekuat hati oleh pihak penganjur
yakni kitorang berdua..muahahaha!!
1630 : dah makan2 bosan plak g tunggu. mangsa di tinggalkan untuk wat FYP sementara
kitorang g berjalan2 cari pasal n makanan
1900 : balik ke tempat kejadian n bertemu ngan mangsa2 sekali lagi. bawak makanan untuk
diorang n tunggu ABP bermula. sempat gak kiorang g tido kat dalam keta sebab bosan
menunggu
2100 : ABP start tapi mat2 bangla kat food court tu dengan selambanye menukar ke perlawanan
bola. agak keciwa di situ. tapi bangkit semula sebab pak cik jual rojak kat situ nak tengok
ABP gak. Muahahaha.. TQ pak cik rojak.. rojak pakcik memang sedap. nanti saya datang
lagi
2330 : balik dengan membawa satu mangsa yakni adik aku sebab aku nak numpang umah dia.
kat bawah ni aku selitkan gambar2 masa kejadian

cop!! kenapa tajuk aku our 24th bithday? sebab ada orang menumpang sekali. aku pun bagi can ar sebab aku nak wat praktikal kat melaka. birthday cik shaffiq bulan mei sekali gua aku tak dapat nak sambut ngan dia nanti. so kitorang wat sekali terus. senang n jimat!! huhuhu

inilah rupa kek yang aku pilih


selepas lilin dinyalakan

upacara meniup lilin

potong kek

p/s:

gambar agak gelap sebab teknik pencahayaan yang salah di sisi undang2



No comments: