Thursday, April 16, 2009

Kahwin Hafiz Elektrik SMK Teknik Bukit Piatu Batch 01/02

Kahwin Hafiz Elektrik SMK Teknik Bukit Piatu Batch 01/02 - Kelasmet saya !!

okeyh, korang dah layan gambir hafiz jentera kahwin, korang layan lak gambir hafiz elektrik kelasmet aku lak kahwin. kahwin dengan budak sekolah aku gak cuma kos berlainan. si gadis kos pertanian. aku menyaksikan dia seawal dari sebelum pernikahan berlangsing sehinggalah makan bersuap selesai. amek kap-ba-ro-kaf-alif-ta-nun kot. keh3. semoga kekal selamanya. insyaALLAH. korang layan lagi gambir yang disediakan.


molie dan sape ntah nama dia aku lupa .. preggy tuh. tahniah !!


amatullah, tahniah ye !!

acara potong kek .. jauh sangat shoot .. malas bangun ..


sawit (tiada dalam gambir sebab terlindung) merajuk setelah gambirnya tidak muncul lepas di snap ..


open table lah ..


hah .. ni acara potong kek ..


dia dah jumpa seteru dia memang abis r semua orang dia tunjuk pis !!


gambir blur sikit .. sori keyh ..


yang mengambil berkat, kami !!!

1 comment:

molliesa said...

wess..tak credit pon tuk aku..kutuk ade la..cettts!