Monday, August 24, 2009

poser2..

assalamualaikum kawan2.. dah agak lama aku tak meng"update" eik.. cik shaffiq amek alih semula. bukan apa..aku takda topik perbincangan yang hangat yang nak diketengahkan. harini masuk hari ke-3 umat Islam berpuasa termasuk aku. belom ponteng lagi takat ni.. pasni tak tau lagi lah pe naseb. haha.. hari berlalu cam biasa. harini aku berbuka steamboat. wat kat dalam bilik je.illegally tau.. korang jangan g ngadu kat principal kolej aku plak. eh! bukan aku tapi seri dan kamal.

tak tau tiba2 je rasa nak makan steamboat. nak g makan kat johnny's cam tak berapa nak mampu je.. kalau takat nak rasa2 je bleh ar.. tapi ni dengan tahap kelaparan berpuasa aku amek keputusan untuk memaksa kamal and sri untukbersetuju masak steamboat kat bilik je. hasilnya sangat memuaskan. nasi dah masak, ayam, udang, sotong dan bebola2 yang lain telah siap terhidang. tunggu masa untuk dileburkan je dalam periuk berisi air tomyam.. terkeliur tak bunyinye.. muahaha.. aku nak g beli air bandung dengan aiskrim soda.. adoiai.. sangat sedap kot. hukhuk..

esok cik shaffiq gaji.. huhu... "Abang...esok kita buka sama k~~"(ayat bodek sambil wat muka comel)..heee...sampai sini dulu.. daaa...

No comments: