Wednesday, September 9, 2009

Berbuka Lagik !

memang benar bagai di kata, kita di mesia nih sangat kaya dengan makanan. melimpah ruah dah kadangkala membazir bagai. aku x terkecuali. semalam, bertempat di kenny rogers jusco au2 keramat, kitorang makan² berbuka puasa di kenny rogers roster. tetamu undangan semalam ialah seri hana dan kamaliah. dah lama pun x kua makan dengan diorang nih. 22 makhluk nih diimport dari uia. nama pun kawan cik shida. pulang dari kerja jam 4.30, balik rumah tukar baju jap. then terus gerak ke gombak untuk pick up makhluk 2 orang nih. on the way tuh dah call lokasi restoran untuk wat tempahan meja. tak mau kejadian x diingini berulang.

tiga dara pingitan (shida, kamal, seri)

sampai di jusco lebih kurang jam 6.30 petang. menepati janji kat staff kenny rogers yang angkat tipon tuh. heheh.. terus check in and amek order and bayar. lepas bayar tengok jam masa ada banyak lagi. jenjalan dulu berbelanja tingkap (window shopping) seraun dua di situ. huhahuha, masa dah time. masa untuk tayang makanan dah sampai.yaiy! huhu.. makan punya makan punya makan..dah muncit memasing, sandar jerk kat kerusi tuh kasi ayam turun ke perut. (orang tua kata r).

kami!!!

makanan kat mesia memang sedap². camne r orang kat somalia tuh bebuka puasa yerk. semoga mereka mendapat makanan yang cukup kekdahnya. kitorang pun amek menu biasa² je. memandangkan nak makan ayam, bape menu je yang ada berkait dengan ayam kat situ. korang pun tau kan. masam untuk gambar. korang tengok jelah gambar makanan yang dimakan. kalua kecur petang kang korang gerak je ke cawangan kenny rogers berdekatan dengan rumah kediaman anda ok.

ayam yang dah tinggal tulang jerk. isi dah di tibai.

muffin yang ada kismis doa (ye ke)

mujur tak tercucuk hidung tuh.

hopefully korang gembira dengan acar berbuka puasa kami nih.
P/S: tunggu buka puasa dengan budak kelas lak batch itho lak. JW Mariot atau One World OU.

No comments: