Thursday, September 30, 2010

hey gadis..

pagi yang gelap kini sudah terang...la..la..la...camne lagu ni bleh berkumandang diruang legar otak aku pun aku tak berapa mahu pasti. sebenarnya mud hari ini agak baik sebab telah berjaya bangun dengan kadaar yang paling lambat.cukup tidur aku untuk malam tadi. tapi ada berita yang tak berapa mahu best sebab bangun-bangun tidur dengar pengumuman mengatakan bekalan air takda selama sehari untuk hari ini. aku pun apa lagi.. bangun dan bergegas ke bilik air? sudah semestinya tidak.. kalau korang bayangkan aku begitu maknanya korang lom kenal aku siapa.. muakakaka..

berita ketiadaan air telah disebarkan kepada jiran tetangga yang aku kompom-kompom tak tahu akan perihal tersebut. tidak lain dan tidak bukan cik seri hanna. dan seperti yang dijangka memang beliau tak tahu hari ni takda air. ko patut berterima kasih kat aku hokkay seri.. kalau tak, ada yang berak takl cebok petang nanti..huhu...

oklah.. sampai sini dulu.. kepelikkan melanda jiwa ni.. orang dah buat pengumuman pasal takda air harini tapi still ada orang yang membasuh baju ditandas. patutnya jimat-jimat lah air untuk pakai mandi n bersuci nanti..tak paham betul..pe pikiran korang?

No comments: