Tuesday, September 21, 2010

setahun sekali..

sebab pe aku bagi title setahun sekali ni?aku bukan nak wat entry pasal raya yang orang cakap setahun hanya sekali..rayakan setahun ada dua kali.. raya puasa n raya haji.. so salah pendapat anda itu..

tajuk ini adalah kerana aku yakni tuan tanah kedaung blog ni sangat jarang mengupdate blog aku ni.. kalau rumah, bukan takat bersawang je dah ni.. ini dah tahan jin dah dok beranak pinak dalam rumah.. fakta.. tahukah anda bila anada meninggalkan rumah atau kediaman selama 3 hari..ya.. hanya tiga hari.. jin yakni makhluk halus akan mula mendiami rumah anda.. sebab tulah bila masuk rumah yang agak lama ditinggalkan kita digalakkan memberi salam... bukan pe.. untuk memberi isyarat kepada makhluk2 ALLAH yang lain bahawa kita akan memasuki kawasan mereka.. jadi bagilah salam hokkay..

ok cukup dengan fakta seciput tu.. aku ada banyak nak cerita sebenarnya tapi perasaan utnuk menulis blog tiada.bila baca blog-blog orang lain cam best pulak. boleh? bila baca blog orang mulalah perasaan untuk menulis blog berkobar-kobar. nak-nak plak sekarang ni tenet di bilik agak kencang perjalanannya.. ya..maafkan bahasa saya yang agak tunggang-langgang..

ok lah..malam ni ada mengajar..mahu membaca buku karangan terlebih dahulu supaya guru nampak lagi hebat dari murid..huhu..daaa..

No comments: