Monday, May 25, 2009

pening+sakit tangan

jam dah kul 5, 6 minit petang. sementara countdown masa balik bagus aku upload bahan2 kat blog ni. arini mud tak bape nak baik. dari minggu lepas pening kepala aku ni tak abis2 lagi. sebab ape aku tak dapat nak kenal pasti. tambahkan pulak tangan kanan aku tak bape nak baik arini. sakit tul. maybe sebab aku g kemas umah aku semalam. sehari suntuk kot. pagi2 pas breakfast aku n sahlan cat akuarium. rehat jap g anta piah balik kl. anta kt bus station je tapi. balik2 aku tengok si sahlan dah g potong rambut. terpaksa akak dia yang macho ni panjat tangga ketuk paku gantung frame gambar kat umah. ada dalam 7 gambar berjaya aku pakukan semalam. tak sukup dengan tu aku kemas barang2 bilik baru. hukhuk.. 2 ari ujung minggu ni memang tak cukup rehat. ari sabtu balik kerja aku bawak mak n adik2 aku g kedai beli barang umah. bukan barang umah seperti minyak dan beras.. bukan itu ya kawan2.. barang umah berupa perabot. berjaya kitorang dapatkan satu set bilik tidur, satu set meja makan (8 orang sebab famili aku ada 7 keahlian tetap), satu set L-shape sofa dan akhir sekali satu rak kasut dengan harga bawah 2k. percaya tak? kiranya kalu korang nak wat ubah suai umah yang budget ciput bleh ajak kitorang ar. hahaha..
nanti esok aku upload gambar sofa, meja makan, rak kasut and set bilik tido aku yang baru tu k. tangan aku sakit sangat ni. kepala pun dah bedenyut2. panas sangat cuaca kat sini. pening aku dibuatnya. bilalah nak balik ni.. jam kat punch card ni cam lambat gile je. cam tak betul je. waa... tangan sakit.. huhu.. projek aku tak tengok pe pun. tadi selak2 sikit buku. cubaan untuk meng"orter" aku punya coding ni tapi cam tak berjaya. malas kau nak memeningkan lagi kepala aku ni.

No comments: