Monday, May 11, 2009

terima kasih cinta...

tajuk je dah cam poyo je.. hahaha.. takpe2 kali ni bia aku wat entry jiwang sikit. bukan senang aku nak wat luahan perasaan secara terbuka ni. tapi takpe. ni tanda terima kasih aku kat cik shaffiq. ye.. saya sedia dikutuk kerana kepoyoan entry ini..
ujung minggu yang lepas aku telah menghadirkan diri ke Kuala Lumpur. untuk pengetahuan sesiapa yang tak tahu aku sekarang ni tengah praktikal kat melaka. so agak dah lamalah tak jumpa dengan cik shaffiq. seperti entry aku yang terdahulu, aku memang rindu banget sama cik shaffiq tapi ku tahan jebat.. haha.. 
dah dapat jumpa pe lagi dating ar. tapi aku cam bz sikit ujung minggu lepas. cm tak dapat nak dating betul2lah. aku datang sana dia amek pastu tershopping plak kat Sogo. cik shaffiq memborong baju. aku sekadar melihat-lihat je. yelah duit takda. huhuhu.. walopun di offer oleh cik shaffiq tapi cam takda mood nak beli pe2. pastu gerak g umah ambong n mak lang. cam biasalah.. suasana meriah kat umah ambong memang tak pernah kurang. keras sekejap cik
 shaffiq kat situ. pastu g blaja cara nak programming ngan yang. tapi cam tak membantu sangat je. huhu.. anyway trimas cikgu..nanti saya datang bawak buku and pen.
on d way balik aku tepon piah. nak ajak dia g makan. rupa2nya minah tu sibok berdatim kat OU. aku pun terus cakap ngan cik shaffiq.."Abang.. jom g OU. nak carikan mak hadiah hari ibu." murni sungguh niat akukan? hakhak!
tapi cik shaffiq nak balik umah mandi dulu. kalu ikut aku bagus g terus dapat balik awal tapi memandangkan dia dah bersusah payah amek n anta aku ke semua tempat so aku pun ikut jelah cakap dia. sementara menunggu dia mandi aku lepak dalam keta dengar radio. pasrah jelah.. huhu.. lama gak mamat tu mandi. sampai nak tertido aku tunggu. tiba2 dia turun bawak paper bag. pelik gak aku. yelah.. aku takda pesan pe2 pun kat dia masa dia naik umah. tengok2 ada bunga ros n hadiah dalam beg tu..
ngeee.. tersengih2lah aku. pe lagi.. hikhik.. tak sangka dapat bunga n hadiah. aku dapat 2 gelang kristal and sekeping pendrive 4g. cam gayat gak sebab aku punya pendrive 256 je. gigih betul.
 haha.. selama ni aku cam kecek2 dia suh belikan pendrive 2g dia wat tak tau je. tiba2 dapat 4g terus. sapa tak terharu. lagi watkan aku rasa cam best sebab dapat bunga.
sepanjang 4 nak masuk 5 tahun kitorang kapel nilah kali ke2 dia bagi aku bunga. cam pelik je. memang aku tak expect pe2 pun masa g sana. aku dah siap cakap ngan dia dah aku tak expect pe2 pun. aku tau dia bukan jenis yang suka wat menda unexpected. selalunya semua menda dia nak wat dia akan tanya pendapat aku dulu. sometimes unexpexted is something. I love unexpected thing. jangan dia tiba2 ada pompuan lain sudah. tu pun unexpected gak.. mintak dijauhkan..heee..
ni ada gambar pendrime ngan patrik. patrik ni aku beli kat uptown masa jalan2 sebab pendrive ni kecik. takut hilang. so letak menda besar sikit. 
anyway terima kasih cinta for everything.. i'll love you forever. i promise and as you wish..hopefully our love will remain till the end of our life.
mmmmuuuuuaaaahhh!!!

     gambar tak bape nak cantik sebab aku pun tak tau nape


1 comment:

molliesa said...

jangan ilang suda...hikhik..