Wednesday, February 11, 2009

Keberlagakan Gaya Spek Baru !!


aku dan dia


masa dia test spek aku yang besh itup

apabila otai dah stat pakai

macam blont palare ke pe nih

arini aku rajin nak tulis blog sebab aku pun xde keje kat opis sekang nih .. tunggu hospital design dari arkitek x sampai2 lagik .. so aku nak kongsi sikit pasal spek baru aku ngan teman tapi mesraku arini .. ada sedikit gambir untuk ditatap dan dijadikan kenangan .. lama dah aku nak beli spek tapi dia x bagi aku beli .. alasannya dia kata spek yang aku minat tuh cam mat rempit .. pe kejadahnya .. so, aku decide suh dia belikan jerk .. n kira bagi aku terus r .. dapat spek free aku .. hihi .. aku bodek dia je r camnih .. mana tau dapat benda lain ke pulak .. eh, baru perasan .. dia makin cantik lah sekang .. (gezek2 membodek)

sampai sini dululah .. kang aku nak tayang coverset pinjam terbaru aku .. nantikan .. zaSS ..

1 comment:

molliesa said...

sengal gak ko ni upenye..igtkan minah ko jek sengal~