Wednesday, February 18, 2009

sakit kepala @ sakit hati

tak tau kenapa cam dalam minggu ni aku selalu sakit kepala. pagi-pagi je dah sakit kepala. pelbagai helah telah aku lakukan untuk menghilangkan sakit kepala aku ni tinggal aku tak hilangkan kepala aku je lagi. nak kata tak cukup tidur aku tidur paling awal dah aku rasa. sebelum ni aku tak pulak mengalami masalah sebegini..(ayat aku cam tak menahan je ni mesti kesan dari sakit kepala aku ni) sakit kepala ni telah sekali gus membuatkan aku sakit hati. tidak cukup dengan itu, kelas aku pagi ni dibatalkan dan aku tak tahu langsung pasal pembatalan kelas. tapi salah aku gak. hari selasa aku tak gi kelas. ada mid term malam tu and aku tak abis study lagi.
ni aku busykan dengan autogala plak. minggu ni aku agak busylah kot. jemput2 ye datang ke autogala kat uia. dijamin mantap. muahahaha! aku kena jaga bahagian registration so saper2 yang ada rasa cam nak masuk drift ke drag ke boleh mendaftar dengan aku. even berlangsungn hari sabtu 21hb and ahad 22hb. tapi ahad tu aku ada midterm.. ye.. midterm lagi dan lagi..
tangan kiri aku makin lama makin sakit ni. menambahkan lagi kesakit hatian aku. rasa camnak marah orang je ni. mari2 wat masalah ngan aku. aku nak marah sikit. huhuhu
korang rasa aku ni over sangat ke? (pe punya pertanyaan lah ni) tapi aku rasa cam dah borink dah ngan cara hidup aku sekarang. ntahlah. emosi aku tak stabil ni. banyak merapu je.. waaa...pening kepala.. okeylah.. dari aku terus merapu dan ada tersakitkan hati orang nanti bagus aku chow dulu. kepada kawan2 semua.. jagalah kesihatan anda. ingan lima perkara sebelum lima perkara. renung2kan dan selamat beramal..

No comments: