Wednesday, February 11, 2009

Persiapan PTD lagik !!

Salam all .. buat yang menatap blog nih .. aku nak update sikit persiapan aku nak exam nih .. setelah merayau kat Popular Bookstore dan menggugel sehabisnya, aku jumpa lah buku bertajuk Malaysia Kita. rasa nak beli tapi lastnya aku x beli. aku guna akak aku punya je untuk jadi bahan study.
maklum dah lama x buka buku, aku buka r sikit2 sebelum tido. baca 5 helai, menguap 50 helai. xleh blah. kebosanan tahap otai sakit gigi. nak buka je muka surat ke-6, mata dah rapat. lalu aku teruskan rapatkan je terus. xyah banyak dalih. hehe ..
hari berikutnya pun sama, lebih kurang 11pm aku start buka buku lagik. target time tuh leh baca till 1145pm at least. sudahnya kul11.30 aku dah ngigau dah pun. hehe ..
sampai sini dulu lah aku update blog nih .. nanti jumpa lagi ye ..

No comments: