Wednesday, February 11, 2009

Kebeshan Coverset LC Pinjam Terbaruku

lagi sekali aku menunjukkan keboringan aku menulis blog .. kali nih aku nak berlagak ngan coverset pinjam LC kesayanganku itup .. aku kasi berlagak pasal teman tapi mesraku tuh kureng gemar dengan coverset itu .. so, aku nak tayang2 sikit supaya dapat mendidihkan lagi darah dia .. time aku balik kampung ari tu aku terpk lak nak pinjam coverset member aku iaitu Adib. dia pun x pakai benda tuh. dari pada buruk bek aku pinjam melaram. hehe .. so, kredit x terhingga kepada beliau .. so, nih serba sedikit gambar motor aku dengan imej baru . imej ala akhill khaiy. huhu ..






pandagan dari segenap aspek motorku



bagi membakar lagi darah beliau, aku rasa nak design coverset lama aku dengan design motor latihan en.rossi. lebih kurang camni design dia.


so, kira ingin dinyatakan disini hobi terbaru aku ialah membakar darah. huhu .. nak letak dalam resume aku gak r. hobi terbaru aku tuh unik! oklah, cau dulu. dah nak gi lunch. chalo betey benafe .. salam ..

No comments: