Sunday, February 1, 2009

sandal dan handphone baru





inilah rupa sandal terbaru kami. sama tapi tak serupa. banyak yang tak serupanya. contoh yang jelas tak serupa adalah warna dia.. of course dia punya kacak lagi tapi aku punya lagi comel. muahahaha.. menda lain yang tak serupa adalah harga kedua-dua makhluk ciptaan manuasia ni. yang serupa dia? hm.. fesyen dia dan yang paling penting adalah orang yang telah menyeluarkan duit untuk membayarnya.. dan orang itu bukan aku.. yay!! uhuks!!


aku ngan cik shaffiq panggil sandal ni sandal busuk. sebab dia membuatkan kaki menjadi busuk. kitorangn nasihatkan janganlah beli sandal ni. cam dah terkena je. cantik memang cantik tapi bau dia.. pergh!! hahaha.. tapi kalu korang jenis yang asalkan cantik sanggupku tahan jebat kira oklah kot.


inilah rupa handphone baru aku. disebabkan aku punya handphone hilang kena ragut dulu aku beli handphone baru. murah je. tak sampai 400 hengget. function dia ok dan aku dah ada memorycard 2g. aku dah berjaya mengalahkan cik shaffiq. muahahaha...(berlagak sikit). handphone ni ada 3g dan aku baru je ber 3g ngan sepupu aku. kira oklah tu. cik shaffiq akan aku gesa untuk membeli handphone yang sama supaya kami dapat ber3g dengan hebatnya.. hehehe




1 comment:

molliesa said...

tak cantik pon sandal.. wah ade pon baru....