Thursday, February 12, 2009

lawan tokey..

dah lama aku tak update blog aku ni.. punyalah lama sampai ada makhluk dah macam melawan tokeykat log nih..ini sudah lebey.. meh aku komen pasal post2 yang dia dah wat sepanjang ketiadaan aku.

1. sifu dan tongga (ann...ann..)
---> akupun berpendapat sama seperti beliau lahkan cerita ni memang agak membosankan. aku pun tak tau nape cerita ni boleh membosankan. bukan tak ada lawak tapi lawak dia sekadar dapat wat aku gelak takat 15 saat jelah. jalan cerita yang ringan dan walaupun agak tak logik..memang tak logik pun tapi cam okeylah.. aku rasa promosi cerita ni hebat tetapi dia punya cerita tak sehebat apa yang digembar-gemburkan. cam kira suap2 tapak kaki jelah. kalu aku.. aku bagi filem ni 3 bintang. okeylah kot.. korang nak tau lebih lanjut korang g tengok sendiri... (tapi ada tayangan lagi ke?)

2. PTD fasa 1
---> pasal topik ni aku takleh nk komen banyak2lah.. just aku doakan kejayaan orang tersayang jelah. kalu dapat kerajaan lagi bagus. kerja dia sekarang bukan tak bagus tapi aku plak cam kesian tengok dia penat asekkan kena tidur ofis je. (susah nk jumpa aku) huhuhuhu... dengan ini aku punmengewishbeliau selamat maju jaya!! fighting!!

3. belagakkan spek baru
---> sampai ati dia letak gamba spek dia je.. spek aku di anak tirikan.. huhuhu.. kecik ati.. hakhak.. aku belikan dia spek tu bukan apa.. atas dasar kasih sayang dan nak bagi semangat supaya dia makin pandai bawak keta dan hasilnya dia bawak lagi bagus dari aku. kecemasan beliau telah bertukar tangan. harhar.. nervous gile aku bawak keta dia.. yelah.. kalu pe2 jadi kompom kena ungkit sampai mati.huhu... ok gaklahaku tengok dia pakai kaca mata tu. kira ala2 mat rempit tapi bawak keta.

4.cover pinjam
---> ha..tang ni yang aku paling hangat ati. aku sukup menyampah dia g tukar cover tu jadi kaler putih. tak cukup ngan tu siap nak g design baru.. aku dah sound kalu aku tengok cover dia bertukar jadi design baru, aku designkan lagi menggunakan maker pen. baru padan muka dia. bukan ape.. pembaziran. nak design menatang tu rm50. motor bukannya buruk pun.okey je aku tengok. tu yang membangkitkan kemarahan aku tu..

okeylah..sampai sini dulu.tata...~

No comments: