Sunday, June 7, 2009

Ayin Gedik !!

hai ! lama aku x menghadirkan diri untuk melepak menulis kat sini. dengan bebanan kerja dunia yang bertimbun, masa aku agak terhad untuk aku bersosyial di sini. aku sempat balik kampung sempena sepupu aku kahwin je minggu nih.

lama x jumpa orang kampung, rasa berkobar2 nak balik. jumpa anak sedara aku yang sorang yang teramat nakal. sekali dia posing nak amek gambar, macam artis padahal aku xde suh dia pose begitu pun ..


sikat kat baju dia wat fault lak ..




pose nih paling aku xleh blah. dah macam artis ko nak .. siap angkat kain sikit tuh .. hadoih ..



spek xnak kalah tuh ..



gedik tul depan kamera minah nih ..


tuh saje setakat nih. aku saje post pasa minah nih sebab aku dah lama x jumpa dia. jumpa balik kampung pun jap sangat .

1 comment:

molliesa said...

perghhh..

meletop besar nanti...:)