Tuesday, June 2, 2009

baju baru!!

inilah rupa baju yang aku nak cerita semalam. glamor tak? baju ni aku beli online. ari senin sampai umah. suka sangat dengan baju ni tapi aku tak tau nak bawak pakai g mana. huhu.. yang penting aku suka baju ni. hikhik..

baju ni jarang cam kain kelambu je kain dia sebab tu kena pakai inner. yelah, sebagai insan yang bertudung takkan aku nak pakai baju ni cantu je. tak sanggup mak nyah! hahaha.. aku bajet nak pakai baju ni masa kenduri moli. tapi cam glamor plak. moli.. ko punya baju lagi glamor dari ni tak? kang aku yang lebey2 dari pengantin. haha.. berat seh baju ni. beratkan dia punya manik serata alam baju tu. berat dia aku timbang 550g. half kg tu... hehehe.. 

dah lama dah aku idamkan baju ni. selama ni mampu pandang jelah. mahal tu harga dia. sekali nak dijadikan cerita aku ternampak baju ni kat 1 blog. murah. terus beli tanpa memikirkan masa depan. tapi seblum beli aku suh cik abang aku nengok dulu. kang dia tak kenan plak. yelah baju ni ala2 jarang gitu. sat di dia tak bagi aku pakai pulak dah payah. setelah diperkenankan oleh yang mulia cik shaffiq, aku dengan pantasnye mengemel kepada tuan blog. orang tu kata boleh. esok arinya aku mesej orang tu dia kata aku lambat sikit je. aku mesej dia kul 9 lebey, dia kata kul 8 ada orang dah call dia booked baju tu. kalu orang tu tak bank inkan aritu jugak aku boleh beli baju tu.

sedey gak ar tapi aku cam pasrah jelah. cam aku pikir, kalau tak dapat beli tu maknanya buka rezki akulah tu. tapi petang tu owner blog tu mesej aku gtau aku boleh beli baju tu. tanpa melengahkan masa aku terus tepon cik shaffiq suruh dia transfer duit ke owner tu. pas dapat je dia kompomkan dan terus pos. hasilnya.... inilah dia. berjaya aku mendapatkan baju yang aku idam2kan.. pe2hal tengoklah berani atau tidak aku pakai baju ni untuk kawin moli nanti. tunggu...

3 comments:

molliesa said...

cet..bajet ar..??

bak kate pepatah..kalo dah lawa..pakai ape pon tetap lawa..kehkehekeh..

ala..pakai jek la nnt..bile lagi nak melaram ram ram?

fisha1245 said...

okes!
yay!dah dapat ijin!
hikhik

molliesa said...

cess...ko nanti jauh2 la dari cameraman okay..hehehe