Wednesday, June 10, 2009

Istirehat Setelah Penat Dengan Urusan Dunia

assalam semua .. setelah hampir dua bulan aku hampir tidak melihat dunia luar akibat kesibukan 1 projek, akhirnya submission telah dilakukan untuk projek itu pada 8hb Jun lepas. so, aku dengan nekadnya pada 9hb Jun memontengkan diri dari kerja dengan alasan badan sakit2. hehehe .. sebenarnya aku dah plan ngan akak aku nak ke cameron. beli sayur kekdahnya. hakhak ..
so, seawal 6.30am aku dengan akak aku dan akak aku lagi 1, bergerak dari teratak aku di kota damansara menuju ke tempat kejadian. sangat bersemangat sebab awal gile kitorang gerak.

setelah melayan selekoh selama 4 jam, kitorang pun sampai di tanah rata lebih kurang jam 11.00am. macam biasalah kan, aku malas nak tulis panjang2 nih. aku tepek gambar jelah untuk tatapan korang kalu nak ke sana.

tapi aku rasa tempat tuh xde r berapa best. bosan je macam. dulu best kot. hakhak .. gambar2 yang sempat disnap pada hari kejadian. aku rasa x besh mungkin gak sebab teman tapi mesra aku x gi bersama kitorang. hukhuk .. bilelah nak gi jenjalan ngan beliau lagik nih. lama bebenor la ha ko nih praktikal. praktikal seminggu dah r. huh!!!

aku fokus terhadap laluan hidup yang berliku..

jangan lupa amek gambar kat sini hoccay ..

dah nak sampai dah nih .. tapi jauh gak r lagik ..

sebelum borong teh tarik sejug ..


dah macam peniaga kat petaling street dah aku nih beli barang ..
sebelum turun ke ladang, kasi pose dulu ..

suasana pasar berinchang .. nih yang x sibuk, time jem tuh malas amek gambar ..

masing2 dah senget penat jalan ..

aku saje je pose camnih .. hahaha ..

wajah macho daun teh ..

P/S: banyak lagi gambar yang x sempat diupload. balik dari cameron, layan wayang lak kat one utama. tengok jangan pandang belakang congkak. aku buka benang baru untuk topik filem itu hoccay ..

No comments: