Thursday, June 25, 2009

talk to my hand!!

uiks.. cam ganaz je bunyi nye.. huhu.. bukan pe.. semalam akak kat tempat keje aku ni dah set ngan aku nak wat inai. kitorang nak bertanding inai sape paling kewl. huhu.. dengan semangatnye kami berdua mengexplore di google untuk mencari corak mana yang berkenan. dan inilah hasilnya.. huhu.. lu pikirlah sendiri...

di tapak tangan. inai ni aku campur semua inai2 yang ada kat umah aku. untuk pengetahuan korang, mak aku n aku suka pakai inai so stok inai memang banyak dan pelbagai jenis. aku campurkan semua2 sekali

nilah hasilnya. tak terang sangat sebab baru basuh. makin lama dia makin terang. hari ni? oren mak cakap ko...

ni kat belakang tangan aku. corak sesuka hati. aku pakai inai merah yang mak aku beli. cepat merah tapi warna dia pecah. aku tak suka

hasil dia. tak nampak bunga pun sebab warna dia pecah2. benci ai !

6 comments:

molliesa said...

ish2...nnt boley buatkan inai tuk aku..hahaha..~

fisha1245 said...

bley2..
seblah 50 hengget..
muahaha

molliesa said...

demans..okeyh..semalam dok umah aku 100 sekepala ek..kire la banyak mane korg ade..hahahaha~

fisha1245 said...

hahaha...
kira habis camtu jelah eik

molliesa said...

hahaha...

Ummi Aini said...

salam...
psngn pngntin sama cntik sama padan..