Wednesday, June 10, 2009

Menonton Filem !!

Sambungan dari benang sebelum ini, balik dari Cameron petang tuh ak uterus on laptop dan membeli tiket Jangan Pandang Belakang Congkak. dengar cerita macam best, so aku pun teruja gak r. cadangnya nak tengok Syurga Cinta, dengarnya best gak tapi tiket xde tayangan malam. so, kitorang layan malam je. Syurga Cinta layan esok2 jelah.

Tiket dah dapat kul9.30 malam. kitorang gerak dalam kul8.10. faham2 jelah nak cari parking kat one utama tu amat susah. tapi nasib menyebelahi kitorang kerana dapat parking yang cepat dan hampir dengan pintu masuk ke gsc. yaiyyy!!!

so, dah amek tiket, kitorang bergegas ak gi cari nasi. dari siang x dapat nasi, orang kampung r katakan. singgah oldtown untuk makan. tapi nasi lak banyak dah abis. so menu yang kitoran dapat x sedap. buwek!!

lepas makan kitorang layan wayang jelah kan. iklan kat gsc sekang aku rasa bertambah banyak kot. iklan je dah makan masa 15-20 minit. berbandung dulu yang mana iklan hanya dputarkan sekitar 5-10 minit sahaja. layan jelah kan. apa yang aku nak komen pasal cite nih, cite nih simple je. memang macam diwar2kan oleh ahmad idham, korang xyah pk pe2. layan je. temanya komedi seram. komedi yang ada sesuai dengan aku kot. sebab tu aku ketawa terbahak2 gak r tengok aksi azlee senario.

aku recommend kat korang untuk tonton filem ini hoccay.. aku yang kepenatan drie the whole day masih leh layan cite nih tanpa mengantuk. selalunya aku ngantuk je tengok movie malam2 nih.

berbanding cerita Syurga Cinta yang aku tonton pada petang 10hb Jun semalam. x besh pun macam yang digembar gemburkan. kelakar sikit je. heliza pun agak kaku. haziq pun macam over. tapi layan jelah. keciwa.. tapi aku vote for Jangan Pandang Belakang Congkak. Terminator lum sempat tengok, kalu aku free aku gi arini. kekekeke ..

3 comments:

Deqna said...

hye..
sokong sc x best..n haziq tue over..
jpbc lg besh..
terminator pon x besh..aksi yg memboinkan,,
hehe..
btw,,nice blog,,i follow blog u ni keyh~~ =)

molliesa said...

btol2...seb baik i tak tgk surga cinto tu,,hehe..


aaa..terminator tak best..:p

wsifz said...

mollie.. terminator pun best ape dia punya eksyen2.. juz cant wait for transformer 2..