Tuesday, June 9, 2009

doaku buat kekasih..

hurmmm.. tajuk cam semacam je. tak tau nape hari ni aku punya mud agak kureng. selalu nak marah-marah. ada rasa nak berjalan-jalan. tak mo g keje. macam2 lah aku rasa. kesian kat cik shaffiq sebab dia tempat aku lepas geram aku.. huhu.. thanks gak kat dia sebab sedia untuk dimarah dan dia tau aku punya mud tak bape nak baik ni. windu kat kawan2. cam geli je guna perkataan windu. aku paling tak paham kenapa ada orang nak guna perkatan windu lah.. kewl ar.. cam kelakar ke. gedik semacam pun ada gak.

adoiai... sebenarnya aku takda idea nak post pe2 ari ni. ni post aku yang ke2 untuk arini. tengahari tadi aku ada post lagu bukan kerna sayang. best lagu tu. cam sesuai untuk aku. haha... tapi lagu ni bukan aku tujukan kat cik shaffiq sebab sememangnya aku sayang dia. cit!! hahaha..

aku paling benci kalau time takda mud ni. otak mula memikirkan menda2 yang tak patut @ tak penting @ tak yah nak pikir pun. i hate this moment! kalau aku kat kl dapat gak aku kua berjalan2 @ merewang2 @ cari pasal dengan cik shaffiq tak pun ngan member2 aku terchenta. haha.. ni kat melaka takleh nak watpe. takda masa. kul 8 pagi dah kua g keje. balik kul 6 baru sampai umah. malam dah malas nak kua umah. kalau keluar pun korang boleh bagi cadangan kat aku tak nak g mana? takda tempat oi. paling hebat pun aku lepak kat buai depan umah aku.

jadi untuk menghilangkan semua pemikiran aku yang tak bernas ni aku pun try mengpost something kat blog ni. adoiai. kalaulah boleh aku keluarkan otak aku ni letak kat seblah kan best. ok.. aku dah ada idea nak wat topik pe. topik kita ari ini adalah cinta atau nafsu? huhu.. cam serius je tajuk nikan. bila kita cakap kita cintakan seseorang adakah betul kita maksudkan cinta? ke nafsu yang menguasai diri. aku suka one word yang seri(member aku) selalu guna. "cinta tak bererti memiliki" (betul ke camtu bunyi dia?) aku tak ingat the exact phase yang dia cakap. tapi yang penting ada perkataan cinta dan memiliki tu. aku setuju dengan apa yang dia katakan. wOw! seri kompom bangga ni.. haha..

ni semua sebab aku tengok cerita matahari tulah. salahkan cerita tersebut. haha.. tapi aku rasa ada je orang macam si ariana tu. tamak! hope aku tak macam tulah hendaknya. mintak2 dijauhkan dari sifat tersebut. Amiiinnn...

1 comment:

hannaH said...

"CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI...CINTA TEGAR MELEPASKAN"

eceeceh..giler geli ak nak sebut mende2 ni..haha..papepun dah hakikat cinta camtu..kalo ko wat pe yg aku ckp tu sah2 la ko leh avoid prasaan greedy nak kat org tu..pehe dok..

*pesanan penaja: "renung-renungkan(pause)..dan(pause)..slamat beramal!(sebut laju2)..