Monday, June 15, 2009

kerja! kerja! kerja!

banyaknye hadiah.. ops! tapi hadiah ni bukan untuk korang dah bukan jugak untuk aku. hadia ini ditujukan khas kepada... supervisor, bos, GM dan lech aku untuk hari presentation aku nanti. jadi kepada siapa yang tiada dalam senarai nama di atas sila telan air liur sahaja. termasuklah dengan aku-aku sekali. hukhuk..
entry kali ni takda kena-ngena pun dengan tajuk kita hari ini ye anak-anak.. kali ni aku nak cerita pasal aku g KL. yay! ujung minggu yang lepas yakni hari sabtu, ahad dan isnin, aku telah mengadakan diri ke KL. dah lama gak aku meninggalkan KL ni. ari sabtu lepas keje aku memulakan perjalanan. bukan dengan berjalan kaki tapi dengan menaiki kenderaan awam yakni bas mara liner. huhu.. 
sesampai je aku kat KL, cam biasalah jam. petang sabtu semua orang nak keluar. aku dengan bangganya menyuruh pak cik driver untuk menurunkan aku di stesen LRT Hang Tuah. pastu dengan naik LRT aku meneruskan perjalanan ke sogo sebab cik shaffiq telah menantiku di sana...di sana..di sana.....~~ sampai sogo bak kata cik shaffiq tak boleh kalau tak tengok sale dia. kat situ kitorang telah berjaya membeli hadiah untuk etam, akak cik shaffiq. hadiah dia ialah.... jeng jeng jeng... handbag dan purse.. satu yang aku suka kat sogo ni, diorang bungkus hadiah tu sangat cantik. aku suka gile..
ari ahad jalan2 OU. inilah hasil perjalanan kitorang kat OU. tapi ni bahagian aku je. shaffiq dan ayin punya tak termasuk. hee...


2 lai t-shirt : 1 nicole, 1 pdi, make up brushes, eye shadow dan lip gloss


No comments: