Monday, June 15, 2009

make up 2

inilah peralatan yang digunakan. barang2 ni sumer cik shaffiq yang belikan setelah dibodek2. naseb baik aku cik abang aku ni tak berkira sangat bab2 aku nak melawa ni.. huhu..
dengan mata yang tertutup inilah ghupanye..
mata dah bukak dah tak nampak sangat dah. atas nasihat orang ramai aku menggunakan eye shadow warna terang dan aku merahkan lagi blusher aku tu. amek ko! huhu
bajet comellah wat muka camni (ayat cik shaffiq)
sape bleh teka pe gambar di belakang saya?
pakai spek sebab mata dah penat. sapa suh malam2 baru nak try make up. padan muka aku
putih semacam muka aku time ni. faktor pencahayaan kot. haha

masa aku pakai spek tu aku dah lap lipgloss aku sebab tu bibir cam tak sama warna dengan yang awal2. gambar ni aku amek sendiri kat dalam bilik aku snediri dengan menggunakan camera hp aku sendiri. gambar cam tak clear sangat sebab lampu bilik aku cam malap sikit. kali ni aku tak menggunakan bulu mata palsu sebab aku punya mata dah ngantuk sangat so aku malas nak pakai2 menda2 yang menambah beratkan mata aku.
nanti2 aku up gambar aku make up dengan menggunakan warna yang berlainan dah lebih garang. ngaum!!!


7 comments:

molliesa said...

ermm...secara jujur..tak lawa la wesss...siyes nih!

fisha1245 said...

huhu
tulah citer dia
amatur
hukhuk
takpe bleh cuba lagi

Syefa Amanina said...

I LIKE YOUR LIPSTICK COLOR..CANTIK ARR TUDUNG TU BLI MANA? TOMET BLI KN KE?

molliesa said...

takpe2..ko jgn over sgt..natural je da ok..:p

fisha1245 said...

moli: bek bos! faktor pencahayaan menjadi punca cam dia tak nampak cantik sangat. huhu (salahkan lampu...)

syefa: tudung tu beli sendiri. shaffiq tak suka i pakai tudung camtu. cam indon dia cakap padahal i rada ok je. kan? kan?

molliesa said...

wess...baru perasan..ko da makin tembam!

fisha1245 said...

manada!!(nada tak puas ati)