Monday, June 29, 2009

Perkahwinan Kawan-Kawan Lagik !!

Bila tiba cuti sekolah, lazimnya bapak2 ibu2 semua yang ada di sini, goyang yuuukk!! Ops, bukan hoccay, bapak2 ibu2 mengambil kesempatan ini untuk menjalankan majlis samada untuk sunatkan anak, kahwinkan anak, tunangkan anak dan macam2 lagi. Hopefully xde yang amek kesempatan sempena cuti sekolah untuk ceraikan anak sudah lah eik.
Rasanya cuti sekolah yang berlangsung pada awal Jun lalu paling banyak majlis kahwin diadakan. Kawan2 aku sendiri pun ramai tak termasuk sepupu aku yang berkahwin juga dengan pasangannya. Aku harap dan sentiasa mendoakan kebahagiaan kekal milik korang dan pasangan korang selama2nya. Sabtu, 6 Jun lepas, beberapa orang kawan aku selamat di ijabkabulkan dan yang aku sempat pergi menjenguk ke majlis diorang hanyalah 2 majlis di sebabkan faktor jarak dan masa cuti yang singkat. Kemudian ke majlis sepupu aku pada 7 Jun pulak.
Kawan yang aku maksudkan ialah Nurhanim Aimanan aka Anem ex-SMKTBP batch 01/02 dan Abby ex-UTHM 04/07. (Nama sebenar dia aku lupa lak). Tapi, gambar yang ada pada aku hanyalah gambar henpon yang x cantik. Aku cilok gambar dari FS Anem untuk tatapan korang. Abby lum upload gambar lak. Kalau dah ada aku akan update lagik. Aku ke majlis mereka dengan teman tapi mesra ku lah seperti biasa mengambil berkat dannasi berkat. Hakhak .. Layan jelah eik ..


Raja dan Permaisuri Sehari !!


Kekal selamanya eik !!


Kopang2 Kebum2 .. Kopang2 Kebum2 ..

No comments: